Sukujuhla ja -kokous Huittisissa 2012

KUTSU/KUVIA TAPAHTUMASTA

kaikkia sukulaisia puolisoineen ja lapsineen sukujuhlaan ja -kokoukseen, joka järjestetään
Huittisissa Wanha WPK:n tiloissa su 5.08.2012 - osoite: Koskitie 1 Huittinen

Ohjelma

klo 9.00-12.00Kirjautuminen ja nimilappujen jako Wanha WPK osoite: Koskitie 1 Huittinen
klo 10.00Jumalanpalvelus Pyhän Katariinan kirkossa (Huittinen) Kirkkotie Kanttorina
Leena Giers-Koljonen -Jumalanpalveluksen jälkeen käynti sukuhaudoilla
klo 12.00SUKUJUHLA RAVINTOLA WANHA WPK:N SALISSA
- Ruokailu
- Tervehdyssanat
- Ohjelmaa (Olli Väisälä, Soile Pohjasniemi, Veikko Väisälä 10v)
- Juhlaesitelmä Kari Karanko, suurlähettiläs- emeritus
Nordlund, Nuotio, Jyrhämä - Rovaniemen sukuhaara
- Täytekakkukahvit
- Vanhoja valokuvia esitys
- Satakunnan laulu
klo 15.00SUKUKOKOUS
-Asialista liitteenä
klo 16.00TUTUSTUMINEN HUITTISIIN KIERTOAJELULLA
mm. sukulaisten jalanjäljillä, Hirvenpään löytöpaikka...
Lähtö juhlapaikalta. Maksu aikuiset 5€ ilmoittautumisen yhteydessä.

ILMOITTAUTUMINEN sukujuhlaan ja kiertoajelulle
ma 9. heinäkuuta mennessä maksamalla osallistumismaksu 27 €/hlö
ja kiertoajelu 5€/hlö seuran tilille: Huittisten Säästöpankki 445610-247063.
Alle 12v maksutta mutta määrä ilmoitetaan.
Ruoka-allergiat ilmoittautumisen yhteydessä.

SUKUJUHLASSA
- saatavana sukuviirejä a 27 €, sukukirjoja a 40 € (Timolla muutama jäljellä)

LISÄTIETOJA
- Sukujuhlasta sukuneuvoston jäseniltä ja netistä www.giers-laurila.net

TERVETULOA SUKUJUHLILLE
GIERSIN JA LAURILAN SUKUSEURA R.Y.

Harri Laurila puheenjohtaja
p. 050-5992354
harri.k.laurila@gmail.com
Toivo Päivärinta sihteeri
p.02-6741073
toivo.paivarinta@gmail.com
LISÄTIETOJA
  Ravintola Wanha WPK sijaitsee Loimijoen rannalla Lauttakylän sillan vieressä. Helpoin tapa löytää perille on ajaa pitkin Risto Rytin katua ja kääntyä Koskitielle, jonka varrella juhlapaikka on. Autopaikkoja on lisää Risto Rytin kadun varrella olevalla tyhjällä tontilla.
  Huittisten Pyhän Katariinan kirkko on massiivinen keskiaikainen harmaakivikirkko 1400-luvulta. Tosin tämä kirkko ei ole Huittisten vanhin vaan Karhiniemellä on sijainnut kirkko jo 1200- luvulla.
-Olemme saamassa Leena Giers-Koljosen kanttorin tehtäviin. Toivottavasti Leena saa järjestettyä työvuoronsa sopivasti.
-Jumalanpalveluksen jälkeen laskemme kukat sukuhaudalle.

Sukujuhla aloitetaan ruokailulla WPK:lla, missä on tarjolla paitsi suvulle perinteikästä lohta, myös muuta korkeatasoista ruokaa, joka on valmistettu lähialueen tuottajien laadukkaista raaka-aineista.Kukonpoika on tuotettu yrittäjäparin omalla tilalla Kukonharjan kylässä. Lohi saattaa olla aitoa Kokemäenjoen lohta, koska lohien yliheitto Harjavallan ja Kolsin padoista on aloitettu viime vuonna.
  Ohjelmaa juhlaamme ovat tuomassa omat sukulaisemme, musiikin ammattilaiset, Olli Väisälä, Soile Pohjasniemi ja nuorimies Veikko Väisälä. Saamme kuulla pianonsoittoa ja 10-vuotias Veikko soittaa selloa.
  Juhlaesitelmän pitää Kari Karanko, suurlähettiläs -emeritus - aiheena on Nordlund, Nuotio, Jyrhämä- Rovaniemen sukuhaara - lyhyt videoelokuva

Vanhoja valokuvia esitys. Sukuneuvoston kokouksessa professori Törmä teki ehdotuksen, että suvun kokoontumisen yhteydessä Huittisissa olisi esillä vanhoja valokuvia, joista parhaat voitaisiin palkita. Kuvien mukana pitää olla lähettäjän nimi ja lyhyt selvitys kuvista. Valokuvat (enintään 4-5 kpl/hlö) voi lähettää skannattuna sähköpostitse osoitteella:
harri.k.laurila@gmail.com

- Sukuseuran jäsenet,joilla ei ole sähköpostia, saavat kutsun postitse maaliskuun aikana
- tällä sivulla ilmoitamme mahdollisista lisäyksistä ja tarkennuksista myöhemmin

SUKUKOKOUS
työjärjestys

1.kokouksen avaus
2.todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
3.valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri ja kaksi pöytäkirjantarkastajaa
4.valitaan kaksi ääntenlaskijaa
5.hyväksytään kokouksen työjärjestys